Trzy, dwa, jeden... start

Po co pisać bloga? Przecież on się pisze sam, w mojej głowie. Szczególnie nieprzespaną nocą,wtedy wena jest w szczytowej formie a fantazja ułańska. Zmiętolonym rankiem chowa się to całe dziadostwo gdzieś miedzy mężowskie kanapki a brzoskwinię preparowaną dla synka i notki są tylko marna kopią całonocnych wywodów.

Po co pisać bloga? Przecież dwa już były. Zamknęli dziewięć lat mojego życia. Ot tak, jednym komunikatem. Kopiować, nie kopiować? Zostawić na zaś czy pozwolić umrzeć?

Po co więc pisać bloga? 



Komentarze

  1. Blogspot niegościnny? :)
    Witam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie potrafię sobie z nim poradzić. Tam gdzie pisałam do tej pory miałam wszystko poukładane:) witam w moich progach:)

      Usuń
    2. No widzisz... chciałam wejść do Ciebie a tam pozamykane:(

      Usuń
    3. Przepraszam, ale mam pozamykane ze względów osobistych - jeśli podasz to adres poczty wyślę Ci zaproszenie na bloga :)

      Usuń
    4. sarah76@interia.pl :) i dziękuję:)

      Usuń
  2. blogspot. fajny jest chociaż miewa swoje fochy. piszę tu już ponad rok i nie narzekam. no, może czasem:)
    Witaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. To samo mi się telepie po głowie. Po co? I czy jeszcze mi się chce, czy też nie? ;)
    Najlepsze notki to zawsze te niezapisane - fakt.
    Dzięki za przypomnienie chryzantem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Prawda czasu i prawda...

dietowo

Rozstania i powroty....